Obserwatorzy

piątek, 15 maja 2015

Zmiany...

Hej!
Dzisiaj nie będzie żadnej inspiracji, chociaż niekoniecznie...

Jedna z naszych wspaniałych projektantek-Aga C-postanowiła opuścić zespół.
Dziękujemy za współpracę, wsparcie i liczne, jakże cieszące oko, inspiracje!!!
Z całego serca życzymy powodzenia i czekamy na powrót!


Ale to nie koniec informacji.
Nie zostawiamy ani Was, ani siebie bez piątkowych inspiracji i....
przedstawiamy......


A tak Kasia pisze o sobie:
Witam serdecznie.
Jestem Kaśka. 
Mam 36 lat, dwójkę wspaniałych dzieciaków, byłego męża i obecnego super chłopaka. 
To właśnie dzięki Niemu rok temu mogłam powrócić do rozwijania swojej pasji:)
Poza tworzeniem kartek, boxów i innych papierowych tworów jestem również karpiarką (tą pasją zaraził mnie chłopak).
Uwielbiam prace, w których są kwiaty, serwetki, tekturki. 
Tworzę głównie kartki...zazwyczaj w jasnych, pastelowych kolorach.
Ciągle uczę się czegoś nowego poznaję nowe techniki, radzę się bardziej doświadczonych koleżanek.
Mam nadzieję, że będę Was tutaj skutecznie inspirować.
Buziaki:)

 I pokazujemy kilka prac naszej nowej projektantki!






Mamy nadzieję, że przyjmiecie nasze zmiany z radością!

Życzymy miłego weekendu i nie zapomnijcie zajrzeć do nas jutro na inspiracje MargoLi :)

Art Soul

4 komentarze: