Obserwatorzy

piątek, 24 czerwca 2016

Gościmy dzisiaj

kolejną zdolną rękodzielniczkę, Małgosię 

która prowadzi bloga: gosikowyzakatek.blogspot.com
Oto co Małgosia napisała nam o sobie:



Witajcie!
Na początek chciałam podziękować za zaproszenie, cieszę się, że mogę gościć u Was na blogu i zaprezentować siebie i kilka moich prac.
Mam na imię Małgosia. Na co dzień jestem żoną swojego męża i mamą dwóch kochanych łobuziaków - Patryka i Karola. Pracuję też zawodowo. 


Natomiast w świecie wirtualnym stworzyłam swój maleńki kącik - Gosikowy Zakątek, w którym to możecie spotkać mnie i wytwory mojej wyobraźni oraz niespokojnych rąk. 
Już jako dziecko lubiłam rysować i ozdabiać zeszyty, pamiętniki czy śpiewniki. Moja pasja do kolorowych papierków odżyła po urodzeniu drugiego syna, kiedy to pomiędzy zupkami i pieluchami zaczęłam kleić kartki okolicznościowe dla rodziny. Odważyłam się i założyłam bloga. I od tamtej pory wpadłam w papierowy nałóg po uszy! Na początek za pieniądze przeznaczone na złoty łańcuszek kupiłam Big - Shota. Później kilka wykrojników. Czasem jakimiś przydasiami poratowały mnie blogowe koleżanki. No i dzięki temu tak sobie pomalutku tworzę, kleję, składam i wciąż poznaję nowe techniki tegoż właśnie, bardzo fascynującego rękodzieła. 

Osobiście lubię prace warstwowe, koniecznie ozdobione kwiatami i tekturkami. Najczęściej robię kartki, ale również notesy, exploding boxy czy albumy. Zresztą zapraszam do oglądania.
A na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę - podziękowanie na zakończenie roku szkolnego.









 Małgosia tworzy także piękne albumy i notesy, które szczególnie nas urzekły.




Małgosiu,  serdecznie dziękujemy za przyjęcie zaproszenia. Było nam niezwykle miło Cię gościć.
DT    "I like chellenges "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz