Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2016

przyjemne z pożytecznym - scrapowa orkiestra ;)

Witajcie!

w tą poniedziałkową, bardzo jesienną noc chciałam Wam pokazać, że robiąc to co lubicie możecie też okazać się pożyteczni dla świata :D





Nasza twórcza matka namówiła mnie rok temu do wzięcia udziału w projekcie, który zwie się "Scrapuję z sercem". Robiłyśmy wtedy wspólnie jeszcze z Anetą ślubny komplet. Powiem Wam, że strasznie spodobała mi się taka praca w grupie, ale to pewnie dlatego, że dobrze się dogadywałyśmy :)



W tym roku już praktycznie wydawało mi się przesądzone, że nie wezmę udziału w akcji. Sporo poważnych zmian u mnie w życiu, którym towarzyszy do tego nadal jeszcze bałagan (który jak wiemy tworzeniu nie sprzyja... chyba, że jest to bałagan twórczy!) spowodowało, że bałam się, że nie wywiążę się z terminów. ...ale jednak! Okazało się, że było miejsce na wykonanie projektów mniej czasochłonnych niż album i tak oto dziś chciałam pokazać Wam moją pierwszą kartkę w pudełku, która zasili (mam nadzieję) konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.













Zapraszam Was też do źródła, czyli na bloga Scrapujemy z sercem dla WOŚP - możecie zobaczyć też zdjęcia z procesu powstawania (kocham fotografować bałagan!) i przy okazji zerknąć na inne prace. Na blogu również pojawią się informacje o rozpoczętych aukcjach - może zapragniecie wspomóc WOŚP kupując coś z duszą, a może.... może sami się skusicie żeby dołączyć do zespołu za rok?



Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich wytrwałych o tej godzinie!











1 komentarz: