Obserwatorzy

niedziela, 23 października 2016

Wcale nie zaspałam

ani tym bardziej nie zapomniałam o dzisiejszym poście! :-)
Obiecałam, że "I`ll be back"...to dzisiaj też grasuję. Tylko trochę później . Bo zerwawszy się bladym świtem  podążyłam w daleką drogę na warsztaty z foamiranu...
Czy się z nim zaprzyjaźnię?.....
 Mam ustawowy miesiąc na odpowiedź ...  po czym udzielę wykrętnej odpowiedzi ;-P.

Ale my nie o tym!

Dzisiejsza inspiracja!
Miałam niewątpliwy honor poczynić takowy zestaw urodzinowy dla szacownej Jubilatki.
Piękne osiągnięcie!
Jubilatki, oczywiście! ;-D



      Wszystkie kwiatki osobiście kleiłam :-)
       Pudełka do zestawów urodzinowych również wykonuję sama.



pozdrawiam w tę leniwą niedzielę
Dorota 
(od leniwego kota) ;-)

4 komentarze:

  1. :D świetny zestaw, kwiatuchy także

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kwiatuchy i w ogóle kompozycja :) kolory przywodzą mi na myśl niezapominajki w lesie obok działki mojej babci :)

    Leniwa niedziela, leniwy kot, a jednak pudełka też klei sama - niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń