Obserwatorzy

piątek, 5 maja 2017

dla makowej panienki :)

Jak widzicie, maj przebiega u nas pod znakiem mocno kwiatowym :) Może szczególnie ze względu na pogodę warto sobie przypominać o wiośnie na wszelkie możliwe sposoby ;)
Dlatego też gorąco Was zachęcam do tworzenia prac ze wzorem i kolorem bzów i zgłaszania ich na aktualne wyzwanie Bukiet bzów.


Przekornie mam dziś pracę w maki ;) Chusteczkownik to efekt moich prób (i błędów) z technikami decupage. Powstał dla pewnej zakochanej w makach kobiety :)




Bazę pudełka dokładnie oszlifowałam papierem ściernym. Boki pudełka pokryłam dwoma warstwami czerwonej farby akrylowej. Białą koronkę zafarbowałam w naparze czarnej herbaty :)




Serwetka, która już dawno skradła moje serce miała bardzo duży motyw, co spowodowało, że trochę mi się pomarszczyła. Ostatecznie jednak przetarte marszczenia nadały całkiem ciekawego, postarzającego efektu, który w tym wypadku nawet mi pasował.



Po nałożeniu 3 warstw lakieru pozostało mi jeszcze ułożyć i przykleić koronkę :)


Lekko nie było, ale ostatecznie się udało :) przede mną jeszcze sporo pracy, ale wiem, że będę chciała próbować dalej :)




Miłego prawie weekendu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz