Obserwatorzy

piątek, 6 kwietnia 2018

Wielkanocne jajo ;)


Witajcie kochani!

Wprawdzie Święta Wielkanocne już za nami,
a większość zaczyna ostre przygotowania na "sezon" komunijny i ślubny,
 ja jeszcze chciałabym Wam pokazać Wielkanocne Jaja ;)

W tym roku wyjątkowo, bo niestety czasowo czasem nie wyrabiam ;)
zrobiłam kilka kartek świątecznych, no i również te trzy mediowe jaja.

Były dla mnie pewnym wyzwaniem,
gdyż nie jestem mocna w tej dziedzinie,
ale mimo moich obaw, wydaje mi się, że wyszły całkiem całkiem ;)

Oceńcie sami :) ...










No i jak Wam się takie mediowe kartki podobają?...
Mi bardzo!!!!






Pozdrawiam Was serdecznie!!!
Do zobaczenia ;)

13 komentarzy:

  1. Cudowne, zakochalam sie w kazdym pokolei.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardzo się podobają! Wyszły Tobie cudnie - chyba nie ma takiej dziedziny, w której nie jesteś mocna😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, dzięki, ale wciąż dużo przede mną hihi ;)

      Usuń
    2. tak na prawdę, to moje pierwsze mediowe prace ;) nie liczę tych warsztatowych

      Usuń
  3. Jajeczka śliczne sama bym chiała mieć taką ozdobę w domu. Miedia kojarzą mi się z szaroburymi pracami , a te są w ślicznych wiosennych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, bardzo kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie miały być- bardzo kolorowe ;) Dziękuję ;)

      Usuń